انجمن علمی ادبیات فارسی دانشگاه قم

اطلاع رسانی همایش ها، شرح اخبار و فعالیت ها

انجمن علمی ادبیات فارسی دانشگاه قم

اطلاع رسانی همایش ها، شرح اخبار و فعالیت ها

انجمن علمی ادبیات فارسی دانشگاه قم

اعضای انجمن و کانون ادبی دانشگاه قم:
• فاطمه میرجمالی
• سیده فاطمه حائری
• سمیرا ابراهیمی
• نرگس توانگری
• الهام سعیدی
• فاطمه افراز
• زهرا علیئی

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است


اختتامیه ی نخستین دوره ی همایش ادبی " از سوگواژه تا غزل سرخ آفتاب" در تاریخ 17 آذرماه 93 با حضور مهمانان ویژه خانم دکتر عرفان نظر آهاری و جناب استاد فاضل نظری برگزار شد و با استقبال کم نظیر دانشجویان و علاقه مندان به ادبیات از سراسر استان قم در تالار شیخ مفید دانشگاه قم رو به رو شد .



در این برنامه پس از تلاوتی چند از آیات قرآن مجید و سخنرانی دکتر فولادی ، خانم دکترعرفان نظر آهاری درباره جایگاه ادبیات عاشورایی در شعر و ادبیات سخنرانی کردند و ایراداتی نیز در باره دور شدن این ادبیات از محیط دانشگاه بیان نمودند. پس از سخنرانی ایشان برنامه ی پرسش و پاسخ نیز انجام شد .


http://www.qom.ac.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=920e1008-307b-4c7f-bd97-0a23973a51a1


درادامه گروه سرود فرزانگان به اجرای برنامه پرداخته و استاد فاضل نظری چند شعر آئینی خود را به حاضران هدیه کردند . همچنین سرکار خانم زهرا سادات ضرابی اولین نفر برگزیده در رشته ی شعر، اثر ارجمندشان را خواندند و جناب آقای مجید تال نیز با خواندن اثر ارزشمندشان مهمانان را بهره مند کردند.
 در پایان از نفرات برگزیده در بخش های شعر، مقاله، دلنوشته، عکس و داستان تقدیر به عمل آمد و به نفرات اول تا سوم این رشته ها جوایز نفیسی اهدا گردید.
گفتنی است ، آثار رسیده به دبیرخانه این همایش شامل:54 شعر،36 دلنوشته،7 داستان،3 مقاله پژوهشی و 40 عکس بوده است.

http://www.qom.ac.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=75ea812b-97b0-4578-bb33-954e75206f8a


همچنین نمایشگاه آثار ارزشمند مهمانان عزیز ( دکتر نظر آهاری و استاد نظری) در قسمت ورودی تالار مفید برقرار و با استقبال دانشجویان و اساتید رو به رو شد .


۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۵